5 Ocak 2009 Pazartesi

yeniden merhaba (:

Bayağı uzun bir zaman oldu buraya girmeyeli, yazmayalı..Aslında o kadar çok şey var ki yazmak istediğim.Nerden başlasam, nasıl anlatsam bilemedim..

Bir hafta kadar İstanbul'daydım.Malum, Almanya'dan arkadaşlar gelecekti, ben de dolayısıyla görüşmek istiyordum.Tabi kafamda çok başka düşünceler de vardı.Bunlar beynimin içinde dolaşırken ben çoktan İstanbul yolunu tutmuştum bile.Beş buçuk saatlik yolculuktan sonra, vardım Diloş'umun yanına.Onu da çok özlemiştim tabii.E kolay değil..İki senelik okul ve yine iki aylık -ki bir de aynı oda kısmını katarsak-Almanya maceramız..Kısacası birbirimize fazlasıyla alışmıştık diyebilirim.Çünkü ben genelde dağılırdım (ruh bakımından) , o beni toparlardı.Ağlardım, başımı omzuna yaslatırdı.İçerdim, beni odamıza götürüp yatırırdı..Daha neler neler..Otobüsten indiğimde ona sarılmak, kucaklaşmak çok çok iyi geldi.Eve gelip, valizimizi bıraktıktan hemen sonra vurduk kendimizi İstanbul yollarına..Vural ile Emrah bizi Mısır Çarşısı'nda bekliyorlardı.Yanlarına gittik..İkisini de öyle özlemişim ki..Onlara da uzun uzun sarıldım..Böylece "İstanbul Maceramız" başlamış oldu..

Günler birbirini kovalarken, benim içimde adlandıramadığım bir sıkıntı oluşmaya başladı.Çözemiyordum.Sadece gözümün önünde olan olaylara seyirci kalmakla yetiniyordum.Sesimi çıkartmak isterken birşeyler boğazımda düğümleniyordu.Sustum..Daha da kötüsü düşündüğüm şeyler başıma geldi..Bundan üzüntü duymak yerine, anlayamadığım, çözemediğim bir duyguya kapıldım..Dahası rahatladım (:

Ve bir de içimde çözemediğim bambaşka bir olay var..Neler oluyo bana, neler hissediyorum O'na karşı hiç bilmiyorum..Sadece bana olan ilgisinden çok hoşnuttum ama sonuçta yılbaşı gecesiydi ve hepimiz alkollüydük..Tekrar üzülmekten korkuyorum.Evet, bir çocuk gibi korkuyorum..O kadar soru var ki beynimin içinde cevaplanmayı bekleyen..Ama hiç birini cevaplayamıyorum.Kaç kere konuştum kendimle, ama hala bir cevap bulamadım hiçbir şeye..Daha ne kadar kendimden kaçacağım, bu böyle nereye kadar gider, orası meçhul.

Evime yurduma döndüm bir haftalık konaklamadan sonra..Hala cevaplayamadığım sorular beynimde dönüp dolaşmakta..Buraya geldiğimde bir şeyleri çözüme kavuşturacağımı düşünüyordum ama bakalım (: .Zaman neler gösterecek..

görüşmek üzere. (:

Hiç yorum yok: