5 Ağustos 2009 Çarşamba

hayatta bir çok şeyi yapmak istemek.

hayatta o kadarçok şeyi birden yapmak istiyorum ki.
nasıl bir sıraya koysam düşünemedim bile. gerçi hepsini yapabilecek miyim imkanlarım ne derecede elverir onu da bilemiyorum.

mesela :

-güzel bir fotoğraf makinası alarak canımın istediği herşeyin fotoğrafını çekmek. arkadaşlarımın ya da eski bir evi.

-sürekli yurt dışında geçen bir ömür mesela.. canımın istediğinde gidip gezmek. 3 gün bile olsa. seviyorum seyahat etmeyi.. hem de çok (:

-sevdiğim bir iş. gerçekten parası çok da mühim değil. yeter ki sevdiğim, mesleğim olan bir iş olsun.

-italyanca öğrenmek ve italya' ya gitmek..en çok merak ettiğim ülke. sonra ispanya, portekiz ve diğer akdeniz ülkeleri.

-dünyada bir çok yeri gezmek...gerçekten insan bir kez yurt dışında bulunduğu vakit hep oralara gitmek istiyormuş, bunu anladım! (paris paris parissss (: vazgeçemeyeceğim tek ülke herhalde..)

-iyi bir yaşam standardı...bunun iyi bir işten geçtiğini biliyorum ama, biz kendimiz de yaratabiliriz diye düşünüyorum..

-siyah tek kapı audi a3, sonrasında bmw (herhangi bir serisi olabilir :D )

-bu arabaları alamadım, o zaman bir motorsiklet alayım. gerçi onlar da bir araba parası, hatta arabadan bile pahalılar. evet, motorsiklet hastalığım var kabul ediyorum.

-herhalde şu listenin en sonuna bırakacağım şey de evlilik olur :D çünkü hiç düşünmediğim, düşünemediğim bir olgu. neden bilemiyorum..ha ruh eşimi bulursam ( ki böyle bir şey varmı emin değilim pek ama ) evlenedebilirim..aşık olduğum adamla bütün bir ömür geçirmek..güzel bir hadise olsa gerek (:

bu konuda da sevgili nickini yeni değiştiren mrs.baros arkadaşımı mim'liyorum. (:

2 yorum:

Mrs Baros dedi ki...

teşekkur ederim en kısa zamanda yazıcam (:

votkaportakal dedi ki...

(: ne demek (: