6 Aralık 2008 Cumartesi

sabır..!

Çok sıkıldım artık herşeyden.
Evden, iş bulamamaktan, babannemle birlikte izmire gidip gelmekten, hastanelerden -ki nefret ettim artık- babannemin bizde kalmasından vs vs vs..

Dizilerini daha rahat izleyebilsin, komşuları hergün daha rahat gelebilsin diye evindeydi kaç gündür..fakat ne olduysa canı istedi yine bize gelmek.ve işte yine bizde.ooffff...

iş bulamıyorum.kriz yüzünden heryer işçi çıkartıyo ve ben şu zamanda iş arıyorum, haliyle bulamıyorum.evde oturmaktan delirme noktasına geldim artık.

herşey herşey üstüste gelmeye başladı artık.
yakında bende hasta olucam zaten.
sıkıntıdan, stresten.
valla bak.

allahtan gürliz'le özgül geldi de onlarla oyalanırım 1 hafta 10 gün falan.
durmam evde.


istanbul'a gitmeme de az kaldı.
onun için dayanıyorum, dayanıcam..

sabır, sabır, sabırrrrrrrrrrr...!!!!!!!!!!!!1

Hiç yorum yok: